Stránky

6. února 2016

DIY chemikovo kořenka

Už dlouho se mi doma válel retro stojánek na zkumavky, který jsem ale nechtěla vyhodit, protože mi bylo jasný, že se jednou bude hodit! :) Pár let to zrálo, ale nakonec se ze stojánku vyklubala parádní kořenka.

Zkumavky a klasický korkový zátky jsem pořídila na Žižkově v potřebách pro laboratoř P-lab. Pak už stačilo je jen naplnit oblíbeným kořením, které kupuju v Holešovický tržnici v hale 22, a bylo v podstatě hotovo. Zkumavky jsem popsala jen černou lihovkou, chtěla jsem, aby byl obsah vidět a stojánek tak byl pěkně barevnej. Ale určitě by bylo pěkný je natřít třeba tabulovou barvou a popsat je křídama.
Pokud byste se do toho chtěli pustit, stojánek se dá pořídit třeba tady.

Na léto bych chtěla pořídit ještě nějakou pěknou baňku nebo kádinku na domácí limonády, velká paráda za pár korun. Tím bych považovala chemický koutek v naší kuchyni za uzavřený :)

Žádné komentáře:

Okomentovat