Stránky

15. února 2016

DIY Gravírování do dřeva


Loňský Designblok přinesl jednu skvělou novinku - zcela novou formu společné prezentace časopisu SOFFA a obchodu IKEA. Připravili tzv. tvůrčí ateliér se sérií kreativních workshopů pro návštěvníky. Témata byla lákavá všechna, ale já jsem si vybrala gravírování do dřeva. Na workshop jsem se dostala díky soutěži, kterou avizoval na svých FB stránkách Soffa magazín, ale na každý workshop zbylo i pár míst pro "náhodně procházející".


Workshop vedla Janka Murínová a předměty, na které jsme vypalovali, dodala IKEA. Gravírování bylo super, ale taky poměrně těžký. Než jsme přišli na kloub tomu, jak správně s vypalovačkou zacházet, chvíli to trvalo. Důležitý je nechat ji pořádně rozpálit! Nebuďte netrpěliví jako já a ušetříte si tím spoustu námahy :) Nejlépe se daly vypalovat tečky nebo otisky různých nástavců, hůře šly rovné delší čáry. S těmi jsem se potrápila při vypalování prkýnka, ale nakonec se to taky dalo. Výsledek si můžete prohlídnout sami :) A to mi připomíná, že jsem si chtěla ještě koupit prosincové vydání SOFFA, ve kterém se mihnou i moje výrobky. Juchů! :)


Takže pokud jsem vás navnadila a chcete se do gravírování taky pustit, doporučuju si na začátek koupit úplně obyčejnou pájku - třeba s touhle jsme pracovali na workshopu my a úplně to stačilo.

A na závěr dobrá zpráva, designblokové workshopy odstartovaly celou sérii zajímavých workshopů organizovaných časopisem SOFFA, ať už na téma interiérového designu nebo tvoření z kůže a podobně! Aktuální program najdete na jejich FB stránkách.

7 komentářů:

  1. To je krása a časopis SOFFA vůbec neznám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SOFFA je jeden z nejhezcich casopisu, co se daji u nas sehnat! Mrkni i na jejich web, maji vzdy i mini vydani dostupne zdarma na internetu ;)

      Vymazat
    2. Jé, díky. Je fakt inspirativní!

      Vymazat
  2. Už se těším až taky budu moci vyrazit, nejlépe na jejich večeři :D. Ale to bude za dost dlouho, pač máme doma přísavku prsní :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším až taky budu moci vyrazit, nejlépe na jejich večeři :D. Ale to bude za dost dlouho, pač máme doma přísavku prsní :D.

    OdpovědětVymazat