Stránky

21. srpna 2016

(Pod)zimní ladění

Taky máte konec prázdnin spojený s novým oblečením? První školní den jsme do lavic vyráželi nejen o dva měsíce starší a o spoustu prázdninových dobrodružství bohatší, ale často taky vyfešákovaní v něčem novém. Milánek sice do školy, ani té mateřské, zatím nejde, ale i tak jsem mu pořídila pár nových kousků do (pod)zimního šatníku. 

Asi největší radost mám z vlněného kabátku z eshopu Elias & Grace, kde se dají utratit super peníze za super značky. A nebo můžete mít štěstí jako já a natrefit na 70% slevu :) Kabátek je od londýnské značky Miller a perfektně se hodí k tmavěmodrým polobotkám Pepe, které jsem před časem koupila tamtéž. 

V balíčku z Elias & Grace (který vždycky z Londýna dorazí neskutečnou rychlostí!) byly ještě tyhle klasické džíny od pařížské značky s vtipným názvem - Finger In The Nose. Tmavěmodrý džíny a šedivý manžestráky mám totiž na Milanovi stejně nejradši. 
Za skvělý objev považuji slovenskou značku Haloo, od které máme tyhle krásné podkolenky s korunou. Teď je navíc můžete pořídit ve výprodeji za necelý 3 eura! Jsou opravdu hodně vysoké a na dotek moc příjemné. A ty barvy! V nabídce mají mimo oblečení také kouzelné bačkůrky, které pro jejich cestovatelskou kolekci vyrobila firma Rak v limitované sérii. Takže jestli právě sháníte pro své dítko bačkůrky do školky, určitě na ně mrkněte ;)

Pokud máte Instagram, doporučuju sledovat uživatele @babyssimo_outlet. Jde o outlet německého obchodu Babyssimo, kde můžete téměř za hubičku sehnat stylové kousky od značek jako Mini Rodini, Bobo Choses, Blune a spousty dalších... Já jsem tam pořídila tyhle dva motorkářské skvosty od francouzské značky I Talk Too Much, která vyrábí v Portugalsku. Měkčí (jak já říkám ňuchňavější) mikinu jsme ještě neměli. Na fotce jsou ještě kalhoty z Benettonu, které mi padly do oka ve Fashion Areně ve Štěrboholích. 

A aby ani František nepřišel zkrátka, neodolala jsem tomuhle overálku s čepičkou od australské fair traide značky Wilson and Frenchy, která se specializuje na oblečení pro ty úplně nejmenší (do 18 měsíců). Také z outletu Babyssimo.

Na závěr vám musím ukázat tyhle dva roztomilý svetříky ze Zary, které dostali kluci od kamarádů z Barcelony. Myslím, že s nimi je sourozeneckej vánoční outfit jasnej :)

3 komentáře:

  1. Díky za tip na ten IG profil a SK značku, hned na to juknu! Milánek bude fešák, a ty budeš kočka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) To jsem rada, ze jsem ti oplatila tu inspiraci za Niko Niko papirnictvi ;)

      Vymazat
  2. Ty svetriky jsou nejroztomilejsi!!!!

    OdpovědětVymazat