Stránky

1. října 2016

1. říjen jen s 1 dítětem byl na 1 s hvězdičkou


Na dnešek jsem si po dlouhé době naplánovala nakupovací den s mamkou, která "neměla co na sebe". Už jsem si úplně odvykla, děsně mě z toho bolí nohy...

Viděli jste a/w kolekci Pietro Filipi? Chci to všechno! Ty barvy, střihy! Ty kabáty!

Maraton Václavák - Příkopy jsme zakončily v Pragtique a knihkupectví Kavka, kde jsme se potěšily tou vší krásou, aby na nás o pár ulic dál, v Kurátoru, čekala krása ještě větší. Kurátor nikdy nezklame a trefí se přesně do mého vkusu, psala jsem o něm už tady
Tentokrát se s ním můžete vypravit až na Měsíc! Exkluzivní premiéru zde má nejnovější kolekce Mooon od Ice Ice Baby. Je až snově jemná a něžná. Při pohledu na tylové sukýnky jsem zalitovala, že je nemám komu pořídit.


Na měsíční tématiku navazují sběratelské objekty od designérky Veroniky Watzkové. Tyto kouzelné dřevěné objekty vytváří za výlohou obchodu svět plný fantazie - Mimozem.


Cestou domů jsem ještě prošla halou 13 v holešovické tržnici, kde se ode dneška koná pravidelný sobotní Mint Market. Nabídka mě moc nezaujala, ale aspoň mi zbyl čas na návštěvu Trafo Gallery, která se nově usídlila v halách 14 a 18. Že by se z tržnice opravdu postupně stalo centrum umění?




Žádné komentáře:

Okomentovat